.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش جرائم رايانه اي در گلستان

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گلستان از افزايش جرائم رايانه اي طي 9 ماه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ،سرهنگ "محمد تمسكني زاهدي" در مصاحبه با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس گفت : عليرغم فعاليتهاي كاركنان انتظامي استان در شناسايي و دستگيري افرادي كه در بحث جعل مدارك واسناد فعاليت دارند و با توجه به آموزش هاي كه از طريق رسانه هاي گروهي در قالب مطالب آموزشي به شهروندان داده مي شود ، بازهم شاهد افزايش اينگونه جرائم در سطح استان بوديم.

وي كودكان ونوجوانان را از جمله كاربران اصلي اينترنت عنوان كرد و گفت : برابر بررسي هاي به عمل آمده كودكان ونوجوانان علاقه زيادي دارند تا از طريق چت روم در اينترنت با ديگران گفتگو كنند كه لازم است والدين گرامي حساسيت بيشتري در اين خصوص داشته باشند.

اين مقام انتظامي استان به خانواده ها توصيه كرد: با فرزندان خود درباره آنچه كه در اينترنت انجام مي دهند صحبت كرده و آنها را تشويق كنند هنگام بازديد در اينترنت بزرگتر از خود را در جريان بگذارند.

وي همچنين گفت : جوانان ونوجوانان بايد توجه داشته باشند آدرس و يا شماره تلفن منزل خود يا محل تحصيل را در اختيار كساني كه در اينترنت با آنها ملاقات مي كنند قرار ندهند و بدون اجازه والدين با كساني كه در اينترنت با وي آشنا شده اند قرار ملاقات نگذارند.

سرهنگ زاهدي در پايان به والدين توصيه كرد : رايانه اي كه فرزندان از آن استفاده مي كنند بايد در نشيمنگاه خانه جايي كه والدين وسرپرستان بر آن نظارت دارند قرار داده شود تا كنترل بيشتري بر اعمال فرزندان داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.